| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lene Øyberg
Ble Medlem: 29 Sep 2009 Innlegg: 1
|
Skrevet: Tir Sep 29, 2009 3:01 pm Tittel: Tvunget redusert stilling. Krav på noe stønad? |
|
|
Hei.
Noen som vet hva man har krav på (fra nav/sosialkontor) dersom man blir tvunget til å redusere sin stilling på arb.plassen?
Jeg fikk for en liten stund tilbake beskjed om at vi måtte gå ned i stilling, da bedriften jeg jobber for må kutte ned på utgifter pga finanskrisa. Det var enten det, eller stå uten jobb. Jeg jobbet fra før bare 60%, og har nå gått ned til ca 53%.
Videre har jeg prøvd å finne noe om mine rettigheter på nett, men klarer ikke å finne noe som går ut på akkurat den delen.
Håper noen kan hjelpe meg, om det så bare er med en link til et sted hvor jeg kan finne ut mer om dette.
Grunnen til at jeg spør her, er at jeg vet man av og til kan få feilinformasjon fra nav. Kjenner dessverre flere som har fått tilbakemeldinger på at de ikke har krav på noe, når de egentlig har det. Og det er ikke fra samme person de har fått de feilopplysningene, siden de jeg kjenner, bor på forskjellige plasser i dette landet. Så da er det greit å være på den sikre siden:)
Mvh
Lene |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|