DiskusjonsForum.org Forum Hovedsiden DiskusjonsForum.org
Denne tjenesten er levert av ActiveSystems

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

skattelistene

Start Nytt Tema   Svar på Tema    DiskusjonsForum.org Forum Hovedsiden -> Personlig økonomi
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
hege
Gjest

InnleggSkrevet: Tir Apr 25, 2006 11:17 pm    Tittel: skattelistene Svar med Sitat

hva synes du om skattelistene , har du sjekket ut naboen, den"rike"venninen , eller kansje svigerfar?????

jeg for min del synes det er greit å legge dem ut, og jeg har fått stilt min nysjerrighet litt, har tittet litt men ble fort lei......
Til Toppen
mona
Gjest

InnleggSkrevet: Tir Apr 25, 2006 11:18 pm    Tittel: Samma for meg hva naboen tjener Svar med Sitat

Nei, gidder ikke. Samma for meg hva naboen tjener eller hvem som helst... Jeg håper på at vi får en bedre og mer rettferdig politikk i dette landet og at alle skatter det de bør og skal. Huller tettes i systemet og sminking avsløres, det er bra.
Utover det synes jeg listene er som å kikke inn i folks stuevindu, en privat sfære der jeg egentlig ikke har lov/bør glo... Men det er sånn jeg føler det... Har ikke helt interessen heller, men absolutt nyttig for noen... Men ikke for meg. Liksom Big Brother i folks private økonomi, bare at ikke alle er frivillige deltakere.... På en annen side er ikke tallene reelle for de som virkelig har penger... Kamuflasje, fratrekk og hvem vet egentlig hva... Så hva er egnetlig vitsen da? Er jo de som er de mest spennende...? Eller?
Til Toppen
Sola
Gjest

InnleggSkrevet: Tir Apr 25, 2006 11:19 pm    Tittel: Svar med Sitat

Har ikke sjekket noen som helst!
Men sambo er så nysgjerrig så han har sjekket en del ja....

Bryr meg lite om hva andre tjener, liker ikke å se at andre har mer penger enn meg
Til Toppen
coolgirl
Gjest

InnleggSkrevet: Tir Apr 25, 2006 11:21 pm    Tittel: Kult og vite Svar med Sitat

Kult og vite da ! Hehe. Har ikke sjekket selv. Finner ingen oversikt over skatte listen
Til Toppen
Silenoz

Ble Medlem: 27 Okt 2007

InnleggSkrevet: Lør Okt 27, 2007 6:22 pm    Tittel: Re: skattelistene Svar med Sitat

hege skrev:
hva synes du om skattelistene , har du sjekket ut naboen, den"rike"venninen , eller kansje svigerfar?????

jeg for min del synes det er greit å legge dem ut, og jeg har fått stilt min nysjerrighet litt, har tittet litt men ble fort lei......

Greit at listene legges ut, for de som ønsker å "snoke" i andres økonomi. For min del så spiller det liten rolle.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    DiskusjonsForum.org Forum Hovedsiden -> Personlig økonomi Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet